עשה מה שמרגיש טוב ומצא חופש

מחשבה היא אנרגיה. אנרגיה תמיד רוצה לבטא את עצמה!

לא ניתן לאגור או לחסום אנרגיה. זה ייצא בכל מקרה. אם תעשה משהו כדי למנוע מהאנרגיה שלך לזרום, היא תמצא דרך אחרת לבטא את עצמה. אם אתה לא הולך בעקבות האנרגיה שלך, האינטואיציה שלך, אם אתה שוחה נגד זרם הזרימה שלך, האנרגיה תתבטא בחולי, עייפות, דיכאון, מחלות עור, התקפי זעם, אגרסיביות ועוד דברים לא כל כך נעימים.

אז למה שלא תלך בדרך אליה האנרגיה שלך לוקחת אותך? זו הדרך שלך, הדרך שלך!

הסופר עופר בר יהודה (מצוטט גם באתר ישראל היום) מגשים את החופש הזה, את ההגשמה הזו בצורה מאוד יפה במעשים. במקרה שלו הם מושגים ע"י תרומה ויצירת תועלת חברתית, אך אלה לחלוטין הגשמה עצמית. מומלץ בחום לקרוא את הספר ציונות על רגל וחצי, המבטא הלכה למעשה את רוח הדברים.

מכירים את השיר "עשיתי את זה בדרך שלי" של פרנק סינטרה? ובכן, אם תעשה דברים בדרך שלך, אם תעז להיות עצמך, תרגיש את האנרגיה.

כל עוד אתה מנסה להיות מישהו אחר כדי לרצות את הוריך, בני גילך, בעלך, אשתו, הבוס, הילדים, השכנים או כל דבר אחר, האנרגיה שלך תהיה תקועה.

אוקיי, אתה אומר, אבל האם לא אהפוך לאנוכי, פורע חוק, אסון חברתי על ידי ללכת בדרכי שלי? לא! אתה תהפוך לעצמך. זה חופש: להיות עצמך.

לראות את העולם כמו ארון בגדים גדול. לכל אחד יש את התחפושת שלו. יש רק אחד שמתאים לך בצורה מושלמת. כל עוד אתה מנסה להיות מישהו אחר, אתה מסתובב עם תחפושת שהיא או קטנה מדי או גדולה מדי בשבילך. אתה לא מרגיש בנוח בו. ומה עוד, "גנבת" תחפושת ששייכת למישהו אחר! זה אומר שאתה לא במקום הנכון עושה את הדבר הנכון עם האנשים הנכונים! תפסת את המקום של מישהו אחר, את התחפושת של מישהו אחר!

איך אתה יכול לדעת אם אתה במקום הנכון, עושה את הדבר הנכון עם האנשים הנכונים? יש קריטריון פשוט מאוד לברר: השאלות עוצרות בראשך! המכונה המסתובבת הזאת בראש שלך שעינה אותך במשך שנים פשוט נעצרה מעצמה! אתה יכול להרגיש את זה: אתה מרגיש טוב, הכל "נכון", הכישרונות שלך מתבקשים ויש לך את העונג הגדול ביותר להציע אותם לסובבים אותך. הכל נופל על מקומו. שאלות נעלמות ויוצרות מקום לשלום.

כל עוד אתה מענה את עצמך עם כל השאלות האלה, זה אומר שעדיין לא מצאת את המקום הנכון שלך עלי אדמות. אתה עושה פעילות שמישהו אחר צריך לעשות. ואת ה"עבודה" שלך עושה מישהו אחר שגם הוא לא במקום הנכון שלו! אתה רואה? זה כמו פאזל: אם כל אחד נמצא במקום הנכון שלו עושה את הדבר שהוא יודע הכי טוב, כולם יהיו שלווים, מלאים באנרגיה ובריאות, וכולם יחיו בעושר.

לך לחפש את המקום הנכון שלך. ברגע שאתה מפסיק להציק מכל כך הרבה שאלות ואתה מרגיש את האנרגיה שלך זורמת בוורידים שלך, אתה יודע שזה זה! אתה בדרך שלך, הדרך שלך לחופש. זה חופש!

חפש את זה, לך על זה!