מדריך אוכל טוב , אכול, שבע- וספר לחבריך

המפתח לשלל מקומות ואפשרויות- כה פשוט ועדיין מורכב לעילא. לא שכמות המידע היא שבעיתית חלילה, בעידן הדיגיטלי מידע על הכל ועל כולם נמצא נגיש לנו בשפע, בעיקר באינטרנט. אלא שאיכותו ירודה לעיתים וחיפוש העיקר מהתפל הוא עיקר ההתעסקות שלנו בעת חיפוש מידע. כל זה היה נשמע הגיוני ביותר לו דיברנו על מידע כגון "הוראות הרכבת הטיל הגרעיני"- אבל כאשר בסך הכל לא מתחשק לך לבשל הערב ומתאים לך איזה טייק-אווי באמת יש צורך בכל הבלגן הזה? אז זהו- הגיעה הבשורה: הסוף למידע מפוזר, מפורז, מבלבל ולא מפורט כבר כאן. הכירו בבקשה, אתר המרכז הכל על אוכל

לחגוג ולא להישאר בבית

על אף שגאונותו של האתר הוא דווקא שילוב של סוגים שונים של מידעים, בואו נתחיל מהבנאלי. כמה פעמים רציתם לצאת אל מסעדות לבילוי, ערב רומנטי או סתם כדי לא להישאר בבית ולא ידעתם במה להתחיל את החיפוש? מסעדות כשרות או ממסעדות לא כשרות- כי הרי אתרי החיפוש עבור אלא ואלא שונים. מסעדות דגים, מסעדות בשר, מסעדה חלבית או בתי קפה? המידע שתקבלו באתר מתומצת מחד אך מעמיק מאידך- ונותן לכם את כל הכלים להחליט על המסעדה הרצויה לכם מבלי לזפזפ בין אתרים וחיפושים שונים: פרט לסוג המסעדה והכשרות שלה, תוכלו לברר את המיקום שלה, לבחון את התפריט שלה, לעשות הזמנת מקומות ישיבה (שמעתם נכון- ישירות מהאתר! מבלי צורך בחיפוש נוסף של אתר המסעדה!) ואפילו לקרוא המלצות על מסעדות מעולות בהגדרות שאתם מחפשים. יותר מזה? יש, הרבה יותר מזה. רק התחלנו.

"לא בא לי לזוז"

במדינה קדחתנית כמו שלנו, נראה כי קצרה היממה מלהכיל את כל המשימות שיש לנו עבורה. על כן, קורה לא אחת שפיות רבים ומתוסכלים בבית מביטים במבשל העיקרי (לרב האמא, בואו נודה) מתחנן ומבקשים השנה כאן ועכשיו. אבל אמא כמו אמא גם היא אינה רובוט ולפעמים פשוט יותר להזמין משלוח- שלא לדבר על כך שזה גם מגוון את התפריט שלכם באופן מרגש ומעניין. הרי מעטים מאתנו יודעים להכין סושי, פיצות הום מייד או לשחזר את הטעם המיוחד שיש לאותה שווארמה שצולים על אש גלויה. בעיקר אם מתחשק לכם אוכל אתני כגון אוכל איטלקי, אוכל הודי, אוכל מרוקאי, אוכל סיני (או אוכל אסייתי יפני כאמור) ולא מתחשק לכם לעבור סדנאות שף בשביל ארוחה פעם בשבועיים- ההזמנה היא המזור שלכם. באתר תוכלו להזמין אוכל ישירות משירותי משלוחים, לבחור מתוך תפריטים מפורטים ולקבל את כל המידע הרלוונטי לכם על המסעדה (כשרות, זמני הגעה ועוד).

סיבה למסיבה

בואו נדבר על אוכל מכיוון אחר- אוכל הוא המלווה של כל חגיגה באשר היא אצל היהודים, מה לעשות. ולא תמיד אנחנו מעוניינים או מסוגלים לקחת את טרחת הבישול על עצמנו. באתר אפשר למצוא שלל מידע אודות נותני שירות בתחום התזונה מכל גווני הקשת של המזון: מאוכל בשרי, חלבי ועד לקינוחים. שירותי קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי בין אם אתם מעוניינים במנות כשרות או לא ואפילו קייטרינג כשר מהדרין המספק מנות גלאט- הכל במקום אחד, באופן מאורגן. גם כאן, הפרטים ברורים ונהירים: תאכלו למצוא לצד שמות הקייטרינג גם מקומות לחגוג אירועים, מיקום הקייטרינג ותנאי המשלוח שלהם אל ביתכם. אפילו את ההזמנה עצמה אפשר לעשות דרך האתר אז לא נותר לכם אלא לטעום ולחגוג.

ומה על בריאות?

קודם כל בואו ונשבור מהר את הסטיגמה שאומרת כי אוכל מוכן שמזמינים מבחוץ הוא בהכרח אוכל לא בריא. בענף התזונה המוכנה יש מגוון מכל דבר ותפריט מאוזן הכולל בעצמו מדי פעם בפעם אפילו מוצרי ג'אנק פוד מהאיכות הירודה ביותר, עדיין יכול להיות תפריט מאוזן ובריא. עם זאת, לאלה מכם שאינם מעוניינים בהזמנת משלוחים לא בריאים- יש מזור סוף כל סוף. כיום, אינכם חייבים להתפשר על פיצה, משלוחי בורגר שומניים ואוכל מסחרי. באתר אפשר למצוא של עסקים איכותיים המספקים אוכל ביתי, כזה שגם האורגניים וגם הצמחוניים יוכלו ליהנות ממנו מבלי לוותר על עקרונותיהם. אפשר למצוא מסעדות מזון אורגני וגם משלוחים אל הבית, שירותי קייטרינג ומקומות בילוי נוספים בהם מוגש אוכל בריא, אוכל טוב וטעים. הדבר יכול להיות שימושי לא רק עבור הבית הפרטי שלכם- תאכלו להזמין אוכל לעובדים שלכם מקייטרינג בריא או לדאוג כי אוכל לגני ילדים אותו אוכלים הילדים בגן שלכם (אם אתם בוועד הורים לדוגמא) יהיה בריא ומזין יותר.

תרבות של אוכל

ערך מוסף נפלא של האתר הוא הרחבת המושג "אתר אוכל" לכל מה שהוא כולל. בנוסף למידע על משלוחי אוכל, הזמנת אוכל עד הבית ומציאת מקומות לחגוג אירועים תוכלו למצוא באתר גם שלל מידע רלוונטי על התאווה הגדולה ביותר של האדם- האוכל. כאן תוכלו למצוא שלל המלצות איפה ניתן למצוא את האוכל הכי טוב, לחטט במגוון רחב של מתכונים לבישול שתאכלו לשחזר בבית שלכם ואפילו למצוא קופונים ומבצעי אוכל שתכלו לנצל בביקורים שלכם במסעדות המופיעות באתר, בעת הזמנת משלוחים או שאר שירותים אותם מרכז האתר.  אין הרי דבר נחמד יותר מלצאת אל בית קפה כשאתם יודעים בדיוק כמה כסף עליכם לקחת (כי הצצתם בתפריט), ליהנות מארוחה מעולה ועוד ליהנות מהנחה של קופון מעולה, מסכימים? גם כאן מגוון ההנחות הניתנות הוא רחב ויכול לכלול חברות קייטרינג, מסעדות מכל הסוגים (המגישות אוכל כשר או לא): מסעדות דגים, בשרים, חלביים ואפילו קונדיטוריות. בהחלט שווה בדיקה.

לסיכומו של עניין

אתר האוכל הגדול המרכז הכל על אוכל הוא בהחלט בשורה. לא משנה אם אתם נמנים עם אוהבי המבורגר, חובבי פיצוציות, תוצרת של מאפיות טריות או משוגעים על בריאות ואפילו צמחוניים- אין ספק שזה האתר בו תוכלו למצוא את עצמכם. המידע המקיף והמפורט נותן לכם כיסוי בכל דרך אפשרית על כל מה שרציתם לדעת, שלא לדבר על מבצעי אוכל שיכולים לחסוך לכם הרבה מאד כסף. באתר אפשר למצוא שלל קופונים למסעדות וגם קופון אוכל למשלוחים ושירותי קייטרינג. ידידותיות תפעול האתר הופכת אותו לקלה לשימוש גם בגילאים מבוגרים- לכן, אם הגעתם לשלב בחייכם בו הבישול הוא מתלה קשה עבורכם ואתם חוששים לארח- אוכל מוכן לשבת, אוכל בריא ומזין, אוכל מוכן לערבי חג ואירועים- נמצאים ממש כאן בלחיצת כפתור לשירותכם.