כך תוכלו להסוות את העייפות עם קונסילר מעולה

אנשים רבים סובלים מעייפות גדולה. העייפות היא חלק בלתי נפרד מהחיים, במיוחד כשמצטרפים לחגיגה גם ילדים, קריירה ועבודה, חשבונות גבוהים ומחשבות שמטרידות אתכם וגורמות לכם לא לישון טוב. העייפות לא באה לידי ביטוי רק בכך שהיא מונעת מכם לתפקד כמו שצריך, אלא היא נותנת את אותותיה גם על עור הפנים שלכם. אם המונח "שקיות" מוכר לכם, אתם בוודאי רוצים לדעת כיצד תוכלו להסתיר אותן, והיום נספר לכם כיצד קונסילר יכול לעשות זאת ולעמוד במשימה הזו.

קונסילר – לטשטוש כהויות

קונסילר הוא מוצר איפור מעולה שמגיע בגודל קטן במיוחד ויכול להיכנס בקלות לכל תיק איפור או אפילו ארנק. הקונסילר בא במטרה ברורה – לעזור להסתרת כהויות בעור הפנים, ולטשטש אותן כהלכה. מי מכם שמסתובב או מסתובבת עם אותם כתמים שחורים מתחת לעיניים, שמעידים על אותה עייפות גודלה, בוודאי ישמחו לשמוע שהקונסילר מהווה פתרון מצוין לעניין הזה.

בחירת קונסילר – הדברים שחשוב לדעת

הקונסילר מגיע במגוון צורות, כאשר מוצרי הקונסילר נבדלים אחד מהשני בגוון והצבע, במרקם, ביצרן ועוד. בחירת קונסילר צריכה לקחת בחשבון כמה וכמה דברים שקשורים בעור הפנים שלכם:

  1. סוג העור – עור חלק, עור עם פצעים, עור מבוגר, עור צעיר ועוד.
  2. גוון העור – גוון בהיר, גוון כהה, גוון שבין לבין ועוד.
  3. רגישות העור – קיים עור רגיש יותר לעומת עור מחוספס יותר, ובחירת הקונסילר צריכה להתחשב גם בה.

איכות הקונסילר היא חשובה במיוחד

לצד כל מאפייני עור הפנים, חשוב לקחת גם בחשבון בבחירת הקונסילר את האיכות שלו. בחירת קונסילר של יצרן מוכר, כמו חברת קליניק לדוגמה, היא בחירה הרבה יותר חכמה מאשר ביצרן שולי ואינו מוכר. היכנסו לאתר קליניק ובחרו קונסילר מעולה!