ישי קמחי, מנכ"ל חברת MyDoctor, מרחיב על כתב שירות לילדים

הילדים שלכם הם הדבר החשוב לכם ביותר, ולכן כל התחום הרפואי חייב להיות אצלכם במקום הראשון. ברגע שהילדים שלכם צריכים לקבל שירותים רפואיים מכל סוג כזה או אחר, אתם צריכים לדעת שמאחוריכם עומד גוף שיכול להעניק לכם אותם – בלי פשרות ובלי המתנות מיותרות. היום אנחנו מביאים בפניכם את דבריו של ישי קמחי, מנכ"ל חברת MyDoctor, שמספר לנו על כתב שירות לילדים של החברה.

כתב שירות לילדים – מה הוא כולל?

השאלה הראשונה שאותה אנחנו שואלים את מר ישי קמחי נוגעת בהיקף של כתב שירות לילדים: "מדובר כאן על כתב שירות יוצא דופן ומיוחד ביותר מסוגו. שמנו את הילדים במרכז ובנינו במיוחד בשבילם כתב שירות לילדים עם כל השירותים שלהם הם עשויים להזדקק בעתיד. בין היתר, ניתן למצוא בכתב שירות לילדים שאנחנו מציעים שירותים כמו קלינאית תקשורת, ריפוי בעיסוק, טיפול בבעיות הרטבה, הידרותרפיה, ייעוץ תזונאי, אבחונים ועוד".

למה דווקא כתב שירות לילדים?

קיימות היום כל מיני אפשרויות שבמסגרתן הילדים שלכם יוכלו לקבל שירותים רפואיים מקצועיים, ונשאלת השאלה מדוע לבחור דווקא בכתב שירות לילדים של חברת MyDoctor. על כך עונה לנו ישי קמחי את התשובה הבאה: "בתור מנכ"ל החברה היה לי ברור שהמטרה שלי היא לחולל שינוי. לא מעט ילדים נאלצים לחכות במשך זמן רב לטיפולים שונים, וההורים שלהם נאלצים לשלם מאות, אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים עבור טיפולים בסיסיים ביותר. במסגרת כתב שירות לילדים אנחנו מעניקים את השירותים האלו במחירים הרבה יותר נמוכים ובזמינות הרבה יותר גבוהה".

זה הזמן להצטרף לכתב שירות לילדים

אם עד עכשיו תהיתם מה המסלול הנכון ביותר עבור הילדים שלכם, כתב שירות לילדים של חברת MyDoctor הוא בהחלט התשובה. הצטרפו עכשיו!

לחצו כאן לכתבה מלאה של ראיון עם ישי קמחי