יסודות המים לילדים

יסודות המים לילדים-לימודי שחיה מגיל צעיר

מי מאיתנו ההורים לא מבקש להעניק לבן או לבת שלו את הכלים האפקטיבים ביותר לחיים, בין אם בתחומים פיננסיים ועד אל תחומי בריאות, לימודים ועוד. אך כאשר מדובר בחוגים העשרה אשר יוכלו לעזור לילדים שלנו להתפתח בצורה בריאה, מאוזנת ומתאימה לכל גיל ומגדר, אי אפשר להתעלם מחוגי שחיה לילדים אשר הפכו לפופולריים ביותר בשני העשורים האחרונים. לימודים אלו מחביאים בתוכם מספר עצום של יתרונות, אשר יוכלו לעזור לילדים שלנו החל מהתחום המנטלי, הקוגניטיבי ועד אל התפתחות פיזית תקינה. לכן מומלץ ואף חשוב להכיר אילו יתרונות נושאת הבריכה שקרובה אל ביתנו ומדוע פעילות שכזו תעזור גם בהכנת שיעורי הבית.

 

פיתוח פיזי ומנטלי

לימודי שחייה יכולים להיות מועילים גם עבור מבוגרים וגם עבור ילדים, אך כאשר מדובר בגילאים צעירים היתרונות של לימודי השחייה הופכים לבעלי השפעה מרובה יותר. כך למשל תנועה של גפיים ורגליים בצורה דו צדדית, מאפשרת התפתחות בריאה יותר של נוירונים ברחבי המוח. מגמה שכזו גם משפרת את הפעילות הקוגנטיבית במוח מה שמאפשר את התקשורת שבין האונה השמאלית לימנית, כך בעצם עשוי להשתפר המודעות מרחבית, יכולת למידה, כישורי קריאה ועוד. לצד שיפור רבדים מנטליים עבור הילדים, גם היכולת לפתח את ליבת השרירים ותעניק התפתחות בריאה יותר עובר הילדים אשר נמצאים בשלבי גדילה עד אל גיל 21. 

 

נחת להורים ובטחון עצמי

מלבד יתרונות אלו חוג שחיה עבור ילדים יהיה גם ראש שקט להורים, הרי איזה הורה אינו מבקש להגיע אל הבריכה ולתת לילד שלו (וגם לעצמו) זמן פרטי ושקט מבלי לחשוש שמא יטבע. עם לימוד שחיה לילדים יצבור החניך את הבטחון הדרוש בכדי לשחות בצורה עצמאית ולהתמצא במרחב ימי.