השקעה בשוק ההון

מי לא חולם על הכנסה נוספת? כזאת שאפשר להניב דרכה עוד כסף, שיאפשר לנו לטוס למקום שחלמנו עליו, לשפץ את הבית, לשדרג את הרכב, ובקיצור להגשים לנו חלומות. עם הידע הנכון ואנשי המקצוע הנכונים, שוק ההון יכול להוות את ההכנסה הנוספת שחלמתם עליה.

למי כדאי להשקיע בשוק ההון?

אם יש לכם סכום כסף ששוכב בבנק וכמעט לא מניב תשואה, שווה לכם לבדוק השקעה בשוק ההון. חיסכון שלא מניב לכם תשואה בסוף החודש או השנה, הוא בעצם חיסכון מבוזבז. המטרה העיקרית של כסף שנחסך ולא צריך להיות נזיל, הוא לעשות עוד כסף! שוק ההון עוזר לכסף שלכם, לעבוד בשבילכם.

איך מתחילים להשקיע בשוק ההון?

תאכלס, אם יש לכם הון ראשוני, אתם יכולים להתחיל לסחור בעצמכם כבר היום. אבל להתחיל להשקיע כסף, בלי להבין בשוק ההון, זה בכלל לא מומלץ. 

הרבה סיפורי השראה שומעים כשמגיעים לשוק ההון, על אותו האדם שקנה ביטקוין בטעות והיום הוא מליונר, אבל אל תטעו, כדי להיות בטוחים שאתם מרוויחים, כדאי לפתוח תיק השקעות אצל מומחים, כמו לדוגמא נטו תכנון פיננסי.

ההשקעה בשוק ההון יכולה להיות גם באמצעות קרן הפנסיה שלכם, יש מסלולים מנייתיים בפנסיה שאפשר לבסס את תשואות הקרן שלכם עליהן.

מה הסכום המינימאלי שנדרש כדי להשקיע?

בעבר היינו צריכים סכומים די גבוהים על מנת להיכנס לשוק ההון. תיקי מניות התחילו מכמה עשרות אלפי שקלים. אבל היום הדברים השתנו ואפשר להיכנס לשוק ההון גם עם כמה אלפים בודדים.

לסיכום

השקעה בשוק ההון בהחלט יכולה להשתלם למי שמבין בתחום. אם אתם לא מבינים, כדי ומומלץ להיעזר במומחים שיעזרו לכם לבנות את תיק ההשקעות הנכון ביותר עבורכם, כמו לדוגמא נטו תכנון פיננסי, אשר מעסיקה מומחים בשוק ההון שיוכלו לתרום לכם מניסיונם

היכנסו לאתר של קבוצת נטו תכנון פיננסי