העתיד האנרגטי של ישראל

העתיד האנרגטי של ישראל

הטכנולוגיה הולכת ומתקדמת בשנים האחרונות ומביאה מגוון רחב של חידושים, החל מחידושים אשר אחראים על האופי בו אנו בוחרים את ארוחת הצהריים שלנו ועד אל שינויים ששינו את הדרך בה אנו מנווטים גם ברגל וגם בכביש. אך בין שלל החידושים השונים, מתקיימים במקביל מספר שינויים כאשר הפופולרי ביותר הוא השינוי בדרך בה אנו צורכים משאבים. כיום הביקוש עבור משאבי דלק שאינם מתכלים או כאלו אשר עלולים לפגוע בסביבה או באוויר אותנו אנחנו נושמים. ובשל כך נוכל למצוא כיום מגוון של סוגי אנרגיה חדשים וישנים, אשר עתידים לתפוס את מקומו של הדלק ולעזור לנו לשמור על עתיד כדור הארץ.

 

היתרונות של אנרגיה מתקדמת

אנרגיה מתקדמת היא לא עוד סיסמה, אלא מחביאה בתוכה מספר יתרונות אשר עתידים לשנות את עלויות החשמל, הרכב ועוד אספקטים אחרים. לכן אנרגיה זו נעה בין מספר קטגוריות, החל מאנרגיה המונעת על ידי רוחות המתורגמות לידי אנרגיה באמצעות טורבינות רוח. ובין אם מדובר בגז מימן, שכיום משרת טילים ובעבר בלוני אוויר. אנרגיות שכאלו מיוצרות בעלויות נמוכות בהרבה מאשר דלק, כשהן עשויות להיות מועילות להפעלת חשמל, להנעה של רכבים וכל זאת באחוזי זיהום נמוכים במיוחד ובמחירי עלות נמוכים בהרבה משל דלקים שונים המשרתים את מגוון התעשיות כיום. 

 

אנרגיה עתידית של ישראל

אנרגיה מתקדמת ובעיקר אנרגיה המתבססת על גז מימן, מופקת בישראל דרך אחת מהחברות הוותיקות לאנרגיה והיא לא אחרת מאשר קבוצת בזן. החברה שהייתה בעבר בבעלות ממשלתית ועברה הפרטה בשני העשורים האחרונים, כיום מעבירה את מאמציה כבחברת אנרגיה אל ייצור אנרגיה ירוקה הכוללת גם ייצור של גז מימן. לפרטים נוספים בנוגע לעתיד האנרגטי של ישראל מומלץ ללחוץ כאן