הגדלת חזה – מידע על ההליך

הגדלת חזה הוא הליך כירורגי בו מוחדרים שתלים המגדילים את גודל השדיים וכך יוצרים חזה גדול יותר. השתלים הם לרוב עגולים ועשויים מסיליקון. ההליך יכול להיעשות מסיבות קוסמטיות או למטרות רפואיות אחרות, כגון שחזור שד לאחר כריתת שד.

במהלך הניתוח מבצעים חתך סביב העטרה והשתל מוחדר מאחורי רקמת השד. לאחר מכן סוגרים את החתך בתפרים ומניחים תחבושת. הצלקות לאחר ניתוח הגדלת חזה משתנות בהתאם לאדם ולמידת ההחלמה.
את הצלקות ניתן להפחית באמצעות שימוש במשחות להפחתת צלקות במהלך ההחלמה או שימוש בתרופות אחרות.

השתלים המיועדים חזה עשויים בדר"כ מסיליקון או ממי מלח, בשני המקרים השכבה החיצונית עשויה סיליקון אבל במקרה של שתלי מי המלח הם ממולאים במי מלח סטריליים לפני הכנסתם לגוף. שתלי סיליקון נוטים להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר שתלי מלח והם פופולריים יותר מסיבה זו.

בחירת השתל המתאים לגופך

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך כירורגי שבו משתמשים בשתלים להגדלת השדיים. מדובר בניתוח קוסמטי שנשים רבות בוחרות לעבור.

הגדלת חזה מתאימה לכל מי שרוצה חזה גדול יותר, אבל היא לא מתאימה לכל אחת ולכן יש להיוועץ עם רופא מקצועי טרם ההליך.

ניתוח חזה יכול להיעשות כניתוח העמוד בפני עצמו או כתיקון של ניתוח אחר שלא צלח. פעולה זו נעשית בהרדמה כללית וזמן ההחלמה משתנה מאדם לאדם ותלוי בגודלם של השתלים ובכמה רקמות הוסרו במהלך הניתוח.

ההליך יכול להיעשות על נשים שיש להן חזה בגודל קטן או נורמלי, אבל בן רוצות שיהיה גדול יותר. זה יכול להיעשות גם על נשים שיש להם חזה א-סימטרי, ורוצים שהם יהיו יותר סימטריים. ההליך יכול גם לסייע בתיקון רקמת השד הנפולה אצל נשים מבוגרות, ולגרום לשדיים להיראות שוב מלאים יותר.

לפרטים נוספים על הגדלת חזה היכנסי לאתר של ד"ר מוסקונה.