האם מריחת מסקרה באמת עושה את ההבדל בריסים?

אחד הדברים היפים ביותר באיזור הפנים הוא הריסים. הריסים נמצאים סביב העיניים וגורמים להן לבלוט בצורה ברורה, כשחלק מהאנשים נולדים עם ריסים עם מראה מוקפד ומדהים באופן טבעי, ואילו חלקם צריכים לעבוד קצת יותר קשה על מנת לייצר לעצמם מראה ריסים שכזה. מריחת מסקרה יכולה לעשות הבדל עצום בנראות של הריסים שלכם, ולכן היום נספר ונעמיק עליה קצת יותר.

מריחת מסקרה – מי צריך את זה בכלל?

איפור עור הפנים הוא פעולה שמלווה נשים רבות מדי יום וגם לא מעט גברים שמעוניינים להתאפר ולהשיג לעצמם מראה פנים משודרג. ממש כמו שלשפתיים קיימים מגוון שפתונים ואודמים וללחיים קיימים מגוון סמקים שונים, כך גם לריסים קיים מוצר ייעודי – מסקרה.

המסקרה יכולה לשמש בקלות את כל מי שמעוניינת או מעוניין להתאפר ולהאריך את הריסים, להעניק להם מראה מעוגל יותר וגם להעניק להם טון חזק יותר של צבע. 

האם קיימת מסקרה בצבע?

באופן כללי מרבית הנשים והאנשים שבוחרים במסקרה לאיפור הריסים מעדיפים את הצבע השחור שלה, ולכן הוא הכי בולט ומוכר בשוק. לעומת זאת קיימים עוד סוגים של מסקרה בצבעים שונים, כמו סגול, כחול כהה ואף צבעים נועזים יותר כמו ורוד, טורקיז ועוד. כמובן שיש להתאים בין צבע המסקרה לבין סוג האירוע שאליו אתם מתאפרים, שכן צבעים נועזים יותר יתאימו לאירועים פחות יום יומיים במרבית המקרים.

איפה קונים מסקרה?

המסקרה שאותה תקנו חייבת להיות איכותית ב-100%. היות ומדובר כאן על הריסים שהם חלק בלתי נפרד מהעין, שימוש במסקרה לא איכותית עלול לגרום למגוון זיהומים ודלקות בעין – וחבל. היכנסו לאתר האינטרנט של אסתי לאודר על מנת לבחור מסקרה מצוינת באיכות גבוהה שתותיר אתכם עם מראה נהדר!

לטיפים נוספים אתם מוזמנים להכנס לאתר