האם מריחת מייק אפ על ידי אשת מקצוע שונה מאשר מריחת מייק אפ בצורה עצמאית?

כל אישה מכירה אותו – המייק אפ שלה. יש האומרים שמייק אפ הוא חברה הטוב ביותר של האישה, ולא היהלומים כפי שנהוג לספר, ואפשר להבין את האימרה הזו לחלוטין. המייק אפ מלווה נשים רבות במשך חיי היום יום שלהן, והן מורחות אותו לפני כל יציאה מהבית – קז'ואלית או יוקרתית ככל שתהיה. מריחת מייק אפ משתנה מאישה לאישה ובוודאי בין אישה ללא הכשרה מקצועית לבין אשת או איש מקצוע שמגיעים מהתחום, אז איך בדיוק זה שונה? הנה כל הדברים שחשוב לדעת.

מייק אפ – הכל מתחיל בבחירת הגוון

נתחיל מזה שלא כל אישה יודעת להתאים לעצמה את גוון המייק אפ שהולם לה. לכן, ההבדל הראשון בין מריחה עצמאית לבין מריחה מקצועית קשור בדיוק במישור הזה, שכן אנשי מקצוע ידעו לבחור בצורה מושלמת ומותאמת בול את המייק אפ לגוון של עור הפנים של כל אישה. באופן הזה תוכלו להוריד כבר דאגה אחת מהלב שלכן, ולדעת שהבחירה תהיה פשוט מדויקת.

לא פחות חשוב מהגוון – אופן המריחה

דבר נוסף שחשוב להקפיד עליו כשמדברים על מייק אפ הוא אופן המריחה. מייק אפ מגיע במגוון תצורות שונות ומרקמים שונים, ולכן המריחה שלו צריכה להיות מותאמת לעור הפנים שלכן. אופן מריחה חזק מדי או להבדיל עדין מדי עלול להוביל לתוצאות לא מוצלחות, שכן המייק אפ לא יתיישב בצורה טובה על העור ויבלוט מעליו.

רכישת מייק אפ אצל יצרן מוכר

הדבר החשוב ביותר בכל סיפור מריחת המייק אפ הוא בחירת מוצר איפור איכותי שמיוצר על ידי יצרן שאפשר לסמוך עליו. היכנסו עוד היום לאתר האינטרנט של חברת מאק קוסמטיקס ותהנו ממייק אפ ברמה הגבוהה ביותר!