גלו את המוצרים שחובה לכל חובב רכב אמיתי

כשזה מגיע לטיפול במכוניות, החזקת המוצרים הנכונים אצלכם יכולה לעשות שינוי מדהים לרכב שלכם. מוצרי דיטיילינג הם game changer לחובבי רכב, ומציעים פתרונות חדשניים כדי לשמור על מראה הרכב שלכם במיטבו. הנה כמה מוצרי דיטיילינג שכולם צריכים להכיר.

ספריי דיטיילר: שחרר את הברק

ספריי דיטיילר הוא מוצר חיוני לשמירה על גימור על החלק החיצוני של המכונית שלך. ספריי הדיטיילרים נועד להסיר במהירות ובקלות אבק קל, טביעות אצבעות וכתמים בין כביסה. כל מה שצריך לעשות הוא לרסס את המוצר על פני השטח ולנגב בעדינות עם מטלית מיקרופייבר. הספריי לא רק מנקה את פני השטח אלא גם משאיר אחריו שכבת הגנה המעצימה את הברק ומוסיפה רמה נוספת של הגנה מפני קרני UV וכתמי מים. ספריי הדיטיילרים יעניק לרכב שלך את המראה הוואוו!

פוליש חד-שלבית: יעילות וברק משולבים

אם אתם רוצים להחזיר את הברק והזוהר לרכב שלכם מבלי לבזבז שעות על שעות, נסו את הפוליש החד-שלבי. מוצר חדשני זה משלב את העוצמה של תרכובת, פוליש וואקס לפורמולה אחת נוחה. מסיר ביעילות שריטות קלות, סימנים וחמצון תוך הקניית גימור מבריק. כל שעליך לעשות הוא למרוח את הלק חד-שלבי באמצעות כרית ליטוש או ,לעבוד אותו ולשפשף אותו עם מטלית מיקרופייבר.התהליך יחסית מהיר והתוצאה מדהימה של  משטח חלק, מבריק ומוגן .

 

סבון קדם שטיפה: קו ההגנה הראשון

לפני שטיפת המכוניות הראשית, שימוש בסבון קדם שטיפה חיוני כדי לשחרר ולהסיר לכלוך עיקש, לכלוך ומזהמים. הסבון תוכנן במיוחד כדי להיות עדין אך יעיל בפירוק לכלוך ושומן מבלי להסיר את כל ההגנה הקיימת על הצבע. על ידי שימוש בסבון זה, אתה ממזער את הסיכון לשריטת משטח ושמאפשר תהליך ניקוי בטוח ויסודי יותר. כל מה שצריך לעשות הוא לדלל את סבון קדם השטיפה  לפי ההוראות, למרוח אותו על פני השטח ולערבב עם כפפת מיקרופייבר. הרכב שלך מוכן לשלב הבא של תהליך הכביסה, תיראה נקייה ותוססת יותר

מגוון מוצרים מוצעים לפתרונות חדשניים עבור שגרת הטיפול לרכב שלך. באתר DetailIT תוכל למצוא המון מידע ומוצרי דיטילייט לרכישה עבור הרכב שלך.