איך לבחור תיק עבודות של חברת קידום אתרים?

השקעה בקידום אתרים היא השקעה רצינית, במיוחד אם אתם רוצים להגיע לתוצאות משמעותיות ולכן אתם לא רוצים להקל ראש בבחירת חברת הקידום שתבצע את העבודה עבורכם. ישנם פרמטרים רבים ושונים שתצטרכו לבחון בחברת הפרסום או הקידום שתרצו לבחון את העבודה עמה, חלקם קשורים להמלצות, חלקם לגודל החברה ולצוות המקצועי שבה וכמובן שכמו כל איש מקצוע – כדאי לבחון גם את תיק העבודות של החברה. איך בוחנים תיק עבודות של חברת קידום אתרים מקצועית? על מה חשוב לשים דגש? חברת ג'נסיס, המתמחה בשירותי קידום אורגני ומיתוג עסקים שמחה לחלוק אתכם כמה טיפים מאירי עיניים בנושא. עוד על החברה ושירותיה תוכלו לקרוא באתר https://www.gnss.co.il/

אז עד כמה חשוב תיק העבודות של חברת קידום אתרים?

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת חברת הקידום היא כמובן לבחון את תיק העבודות שלה. בעוד חברת בניית אתרים למשל תציג לראווה אתרים שהיא בנתה, מעצב גרפי יציב עבודות גרפיות שעיצב וכותבי תוכן יציגו מאמרים שכתבו – הרי שחברת קידום תצטרך להציג אתרים שהיא קידמה ומקדמת בימים אלה בהצלחה. אז נכון שלחברת קידום ממוצעת יהיו אתרים חדשים שהיא מקדמת ולא יופיעו שם, אתרים שהקידום שלהם לא ממש צלח ולא יופיעו שם וסביר להניח שבתיק העבודות יופיעו רק אתרים שעברו קידום מוצלח. יהיה עליכם לבחון את תחומי האתרים המקודמים, האם החברה מקדמת את המתחרים שלכם? אילו ביטויים היא מקדמת ומהי רמת התחרות שלהם? וכמובן לוודא שהחברה איננה מתגאה רק בעבודות עבר שביצעה אלא גם בלקוחות שהיא מקדמת בהצלחה בהווה.

אילו אתרים חברת הקידום מקדמת ובאילו תחומים?

כאשר אתם בוחנים תיק עבודות של חברת קידום אתרים אתם רוצים לבדוק תחילה את התחומים בהם החברה מקדמת אתרים. מצד אחד: אם החברה מקדמת חברות בתחום שלכם אתם רוצים לוודא שלא מדובר במתחרים שלכם ואם יש חברות בתחום שלכם, אתם רוצים לבדוק עם החברה כיצד זה מסתדר שתקדם גם אתכם במקביל לאותם מתחרים. במקרים מסוימים זה אפשרי ולא מתנגש שכן אם מדובר בחברות מאותו התחום אך מספקות שירות באזורים שונים בארץ למשל. מצד שני: אם החברה לא מתקדמת אתרים בתחום שלכם – האם יש לה את הניסיון וההכרה עם התחום שלכם ועד כמה זה עשוי להיות משמעותי? בתחומים תחרותיים יותר למשל זה עשוי להיות משמעותי.

אילו ביטויים החברה מקדמת וכיצד לבדוק את איכותם?

בדקו את הביטויים המקודמים. בדקו עד כמה הם תחרותיים בגוגל, האם יש להם נפח חיפוש מסוים (ניתן לבדוק בחינם דרך כלי מילות המפתח של גוגל) וכו'. ביטויים שאין להם חיפושים חודשיים אלא רק נשמעים טוב יהיו יפים למראית עין בתיק העבודות אך בפועל לא נדרשה עבודה רצינית לקידום שלהן ולכן זה לא מרשים במיוחד.